Thursday, November 09, 2006

Lagi Tentang Ternakan Kambing

Kesuntukan masa untuk membuat entry baru tidak mematahkan semangat saya untuk terus mencatatkan perjalanan biz kecil saya ni. Tambahan pula sejak akhir-akhir ni ramai yang menghantar email kepada saya meminta nasihat dan pandangan itu ini. Terdahulu saya ucapkan terima kasih di atas sokongan dan minat yang saudara-saudara semua tunjukkan.

Sekali lagi saya nyatakan di sini, saya juga masih baru dalam industri ini. Tetapi saya memang benar-benar serius. Ada yang menyatakan hajat untuk datang melawat ladang kami. Saya amat mengalu-alukan kedatangan tuan-tuan sekelian. Cuma buat masa ini, ladang kami masih dalam proses naik taraf. Tugas-tugas pengemasan dan penstrukturan untuk keseluruhan tapak ladang sedang giat dijalankan. InsyaAllah, jika segalanya berjalan lancar, ladang kami akan dibuka untuk lawatan selewat-lewatnya April 2007. (atau mungkin lebih awal).

Berikut saya selitkan sedikit artikel menarik tentang penternakan kambing untuk tatapan anda semua. Dan InsyaAllah, saya akan cuba menambahkan koleksi artikel berkaitan industri ini.

Giatkan Ternakan kambing Baka Baik (BH, 08 Apr 2006)
Biak Baka Kacukan (UM, 09 Apr, 2006)
Pusat Industri Tani Diwujudkan (UM, 09 Apr 2006)
Pusat Pengeluaran Kambing Boer Negara Dibuka 2007 (Utusan Online, 22 Ogos 2006)
MRCB, UPM Bangunkan Taman Tani Di Perak (Utusan Online, 22 Ogos 2006)

Selamat Berjaya.

No comments: